Gyógygombás termékek - DXN

Gyógygombás termékek - DXN

Nem iszom, nem dohányzom, de a kávé kell.

2018. május 13. - Ganodermabolt

fb_black_coffee.jpgNem iszom, nem dohányzom, de a kávéról még orvosom javaslatára sem akartam lemondani. Pedig jelentős túlsúllyal és magas vérnyomással küzdök. 
Mit jelent nekem a kávé? Finom ízt, kevergetést és öt nyugodt percet, ami sokszor kincs az ember életében. 
Egy kedves kávéházas barátom ajánlotta figyelmembe a DXN kávét, és mesélt annak pozitív tulajdonságairól. Nem tagadom, kétkedve fogadtam, mert túl sok csodaszert próbáltak már rám sózni, és egyik sem váltotta be az ígéreteket. Ráadásul, elvből nem ittam meg semmilyen instant kávét, mert még a legjobb minőségűnek is olyan mellékízét éreztem, ami elrontotta a kávézás élvezetét. 
A DXN kávénál úgy gondoltam, egy kávéházas ember, aki ráadásul nagyon finom kávét készít, csak nem javasol valami ihatatlan szörnyűséget, ezért úgy döntöttem egy próbát megér. A  Lingzhi Black Coffe-ból elkészítettem az első adagot, és megkóstoltam. Illetve először megszagoltam, mert az instant kávék többségének van egy kellemetlen mellékszaga, amit ha megérzek, akkor már bele sem kóstolok. Nos, ennél a kávénál sem mellékszagot, sem mellékízt nem tapasztaltam. Egyszerűen finom, ráadásul könnyen és gyorsan elkészíthető. 
Ezek után vettem egy dobozzal és a feleségemet is rábeszéltem egy kóstolóra, ami nem volt egyszerű, hiszen ő még nálam is rosszabbul állt hozzá az instant kávékhoz. Ráadásul neki az alacsony vérnyomása miatt fontos a kávé, ugyanakkor kávézás után mindig égett a gyomra a savak miatt. A kóstoló után ért minket az első igazi meglepetés: feleségemnél elmaradt a szokásos gyomorégés! 

Azóta csak ezt a kávét isszuk, és egy hónap után a következőket tapasztaltuk: 
- Nekem csökkent a vérnyomásom, így csökkenthettem a gyógyszeradagomat. 
- A feleségemnek pedig megszűnt az állandóan jelentkező gyomorégése. 
Egyetlen negatív mellékhatást tapasztaltunk: már nem bírjuk meginni a hagyományos kávét! Rosszul esik, elszoktunk tőle. 
A kellemes tapasztalatok hatására úgy döntöttünk, hogy ezt a remek terméket másokkal is megosztjuk, és barátainkat is megismertetjük egy egészségesebb kávézással. 

Sz.László 

Megnézem a kávékínálatot itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszetes-vitaminok.blog.hu/api/trackback/id/tr9813915302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása