Gyógygombás termékek - DXN

Gyógygombás termékek - DXN

Mire képes a gyógygomba - terméktapasztalatok

2019. január 18. - Ganodermabolt

30127338_1010019465814121_831393133122122010_n.jpg

Röder Mónika, - Kecskemét 

Egy tapasztalást szeretnék veletek megosztani.

Kb 4 éve,hogy használjuk a dxn termékeket.A napokban gondolkoztam el azon,hogy iskolás gyermekeim tulajdonképpen szeptember óta nem hiányoztak az iskolából,mert cocozhit isznak és mellé még gl-t szednek.Oroszlánsörényt kapnak a figyelemzavarra .Sajnos a spirulina nálunk nem megy.Nem eszik meg.Tavaly és tavaly előtt voltak olyan hónapok amikor más kakaót ittak és mindig betegek lettek.Most nem álltunk le vele egyszer sem és itt az eredmény nem voltak még betegek!Szóval mi biztos nem állunk le vele!
Köszönöm,hogy megoszthattam remélem tudok vele segíteni más anyukának is 

48336078_10210787176795386_1199454498846670848_n.jpg

Kovácsné Mándi Judit - Balatonbozsok

Sokat gondolkodtam, hogy leírjam-e, de úgy döntöttem, hogy megosztom Veletek ezt a tapasztalatomat is.....
Akik személyesen ismernek, tudják, hogy sajnos sok szerencsétlen ok egybeesése folytán az összes fogam rossz.
Emiatt az ínyem állandóan gyulladásban volt, kissebb-nagyobb mértékben. Télen folyamatos gyulladásban szokott lenni az egész állkapcsom.
Elkezdtem használni a ganodermás fogkrémet december közepén, és a téli szokásos gyulladásroham elmaradt.
ILoveDXN

 

 

44649008_2108506552512913_7193555653653168128_n.jpg

Horváth Miklós

Elmondok nektek valamit, ami tanulságos lehet minden olyan embernek aki fogyasztja a Dxn termékeit.
Én 2013 -ban ismertem meg a Dxn termékeit, illetve a Black caffet. 
Rá is kattantam és csak azt ittam. Aztán kiegészítette a 3:1-ben kávéval. 
Későbbiekben pedig a spirulinát is beépítettem a mindennapjaimba .
Ahogy telt az idő, lettek vásárlóim, lettek regisztráltjaim, de túl nagy karriert nem építettem. Viszont elkötelezett lettem. Lettek pozitív tapasztalataim, kaptam visszajelzéseket. Teltek az évek. 
2018 -as évem nem volt …. hogyis mondjam nem az én évem volt. 
Elterelődött a fókuszom magamról, és ezzel együtt a Dxn termékeiről is. A kávét ugyan ittam, de ittam másfajta kávét is. Aztán eljött ez a hét. 
Kedden este már rosszul éreztem magam. Aznap éjjel orvost kellett hívni mert 41 fok feletti lázam volt. Ma Pénteken tudtam menni az háziorvoshoz. Aki azzal fogadott maga a mi betegünk ? Hogy hívják magát? Maga sosem volt nálam még, hogy hogy ?
Bizony nem voltam beteg !!!!!!
A háziorvosom is más lett az elmúlt években. 
Mindegy 12.000 Ft volt egy szatyor bogyó amit felírt. 

Miért hagytam abba a tudatos ganoderma fogyasztást ? 
Mert a mindennapi mókuskerék a sok meló, az egyéb problémák elterelték a fókuszt.
De ma rendeltem és újra beépítem a mindennapokba a termékek fogyasztását. 
A munkám miatt különösen fontos ez, mert embereket szállítók, repterekről hotelekbe és vissza. Így a világ minden tájáról érkezett emberekkel vagyok összezárva egy autóba 2-3 órára.
Egy kicsit hosszúra sikerült de azt gondoltam ha a Németországban élő ismerősöm nem ír rám, hogy tudok- e segíteni, és ha nem beszélek Szabival és nem szúr oda a mondatával, akkor nem ébredek rá magamtól hogy mi a teendőm .
Köszi ha elolvasod!

31292648_1769392036437132_4837517052413476864_n.jpg

Heronyányi Dániel

Engem a hirtelen időjárás változás rendszeresen megvisel. Fejfájas, levertség, ingerültség kombó! Ez a mai 12 fok viszont meg se kottyant! Biztos vagyok benne, hogy a napi két krèm kávé, amely átsegített ezen a szokatlan időjáráson!! Köszönöm DXN!!!

 

 

 

Termék rendelés itt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszetes-vitaminok.blog.hu/api/trackback/id/tr4914571092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása