Gyógygombás termékek - DXN

Gyógygombás termékek - DXN

Ezt mondták a DXN kávét fogyasztók

2018. december 07. - Ganodermabolt

img_0027.jpg
Habár nem voltam nagy kávéfogyasztó, mivel korábban sokszor rosszul lettem a kávétól, de az egészséges életmódnak elkötelezett híveként, és mert kíváncsi voltam a termékre azonnal regisztráltam és rendeltem a kávéból. Pár nap után tényleg éreztem a pozitív hatásait, sokkal energikusabb lettem, az alvás idomet ugyan nem csökkentette le, hiszen az eddig is nagyon kevés volt a 4 gyerkoc mellett, viszont a kávé hatására egész nap frissnek és energikusnak kezdtem magam érezni. Így lettem egészséges kávéfogyasztó. 

A gyerekekkel is megkóstoltattam a kakaót. Egyrészt nagyon megszerették az ízét, másrészt azt vettük észre, hogy az egyiknél a hetek óta elhúzódó arcüreggyulladás, illetve a másiknál a fülgyulladás 1 hét alatt nyomtalanul eltűnt! Később pedig a 15 hónaposom náthája - ami szintén hetekig el szokott tartani - 3 nap alatt elmúlt. Férjem 150-160-as vérnyomása 1 hónap alatt 140-re csökkent. Ez elég érv volt nekem, hogy hinni tudjak a termékekben. 

F.C. 

Két női tapasztalat pedig a következő. Az egyik a 30-as évei elején járó, a másik pedig az 50-es évei közepén járó, székrekedéssel küzdő nő. Természetesen mindketten már túl vannak a sok-sok különböző módszer kipróbálásán; részben, amit a "hivatalos" orvoslás ajánl (patika, gyógyszerek), részben pedig amit a szomszédasszonyok. Nos, a "3 in 1" kávé lett az igazi, végső, de egyben élvezetes megoldás! Napi egy ganodermakávé elfogyasztásával a székrekedés gondjuk megoldódott! Hónapok óta állandó, rendszeres fogyasztók. 
A kollégám tavaly a 60 körüli feleségének vitte az első doboz "3 in 1" kávét. 
És viszi azóta is, mert a felesége azonnal csupa pozitív tapasztalatról számolt be: megszűnt a hátfájása, eltűntek az ízületi panaszai és az alvása is rendeződött. Mindezekre már régóta keresték a megoldást és a véletlen folytán én lettem a "megmentő" a ganodermával! 
D.J. 

Alvászavarral küszködtem, volt hogy még hajnali négykor is fent voltam. Emellett pánikbetegséggel és depresszióval is küzdöttem! Hála Istennek ez ma már a múlté! 
Este lefekvés előtt megiszom a finom DXN kávémat és pont annyit alszom amennyi kell 
N.G. 


Édesanyám gyógyszerrel karbantartott vérnyomása a tavasz folyamán egyre többször ugrott fel. Jellemzően 160 és 95 feletti értékeket mért magának, ami időnként 180 és 110 körüle is felment. 
Aztán az unokanőverem rátukmált valami "gombás" kávét.......kávét a magas vérnyomásosnak!!!!! 
Az utolsó öt vérnyomásmérés eredménye: 131/76 , 128/82 , 133/69 ,138/81 , 135/77 ........ Hát én ezért vagyok itt...... 
Meg azért, mert szemem előtt lebeg az unokanővérem példája, aki már elhagyta a vérnyomáscsökkentő gyógyszer szedését - néhány hónap ganoderma fogyasztás után- és naponta élvezettel kortyolgatja a "csodakávét". 

K.A. 

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszetes-vitaminok.blog.hu/api/trackback/id/tr4513915360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása